Back home

Så var man hemma igen.
Roadtripen blev riktigt lyckad.
Jönköping är en vacker stad, och till och med vägen dit är riktigt vacker. Vägen till Jönköping gick undan, mycket skratt på vägen och sallad utanför Frasses i Mjölby hann vi med. Åkte förbi ett antal ställen där jag och Jessica cyklade förbi under vättern, och det lät jag alla i bilen höra...Varmt var det, men är det roadtrip så är det. Framme i Jönköping var det uteserveringshäng som gällde. Vi hann även med ett besök på piren, vilket resulterade i ett antal turistiga bilder. Skojigt. Efter några timmar i Jönköing var det dags att bege sig tillbaka till Norrköping. För att underhålla oss själva lite extra på vägen försökte vi få lastbilschaffisarna att tuta. Det gick väl sådär. 3 av ca 30 valde att tuta, samt en bil..men, vi var glada för de få och skrattade så vi nästan låg på bilens golv. Vi var framme i Norköping precis i tid för att hämta upp R. Lycka. Kvällen kunde inte få en bättre start. Tillbaka i lägenheten där vi skulle sova började festen. Förfesten var lyckad, mycket skratt och lite singstar..jag är grym på singstar. Efter ett tag drog vi oss ner till ån där det var fyrverkeriuppvisning. Vilken show, bra musik och häftiga fyrverkerier. Både jag och Sandra stod i princip och grät..Efter fyrverkerierna blev det till att gå tillbaka till lägenheten, fortsätta förfesten, och efter ett par timmar var det dags att dra vidare. Hamnade på ett uteställe med musik som definitivt föll mig i smaken, dansade så svetten rann och jag hann till och med lite karaoke. Fun. När utestället stängde fick vi med oss mycket intressanta människor hem. Detta resulterade i klockan han bli väldans mycket innan vi kom i säng. Men, man lever bara en gång, så det gäller att passa på att njuta av det som händer nu. Att säga hejdå innan sängdags var inte heller det roligaste, det känns mer och mer för varje gång...men, det är väl så det ska vara.

Summasumarum, en otroligt lyckad roadtrip. Ser redan fram emot nästa.   

     

     

     

     

     

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback