Fredag

Redan fredag.
Jag hänger inte riktigt med i denna takt. Dagarna flyger förbi.
Idag är det plugga som en galning som gäller. Snart är alla webbföreläsnignar avklarade, och sen är det bara att sitta och nöta övningsuppgifter. Inte det roligaste, men allt här i livet kan ju inte vara roligt. Men, egentligen klagar jag inte. Inget kan få mig ur det lyckorus jag befinner mig i. Jag kan inte ritkigt sätta fingret på vad som gör att jag är som jag är just nu. Det är så många faktorer som spelar in. Självklart är Du är viktig av dem, jag njuter av varje sekund. Men, det är inte bara det som gör det. Det är snarare allt runt mig som gör att jag mår så pass bra som jag gör nu. Livet leker, och jag älskar det. Nu gäller det bara att se till att ta vara på detta, att förstå hur bra det är. 

Jahapp. Ikväll då? Party? 
Tror nog att jag drar på mig klänningen ikväll. Det behöver ju inte bli sent. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback