Fredag

Fredag idag. Trevligt värre.
Som alla bör veta vid det här laget är det min sista arbetsdag för denna sommar idag.
Sex veckor går fort. Känns som om jag nyss började jobba. Och, ja, eftersom jobbarveckorna är över här i Eskilstuna ser det nu ut so om jag återvänder hem till Uppsala redan på söndag. Ska bli skönt. Men, det kommer nog säkert kännas lite ensamt till en början, nu har man ju vant sig vid att ha folk runt sig hela tiden. Men samtidigt, det är just ensamheten som ska bli det bästa med att flytta hem igen.

Men, nu är det fortfarande fredag. Och vad innebär det?
Egentligen inget speciellt alls. En helt vanlig fredag bara.
Å-festen drar igång idag. Jag och Sandra tänkte ta en vända på stan ikväll och spana in vad som händer. Kanske att man hamnar i något öl-tält. Skulle vara lite najs. Jag har aldrig förr varit på å-festen när jag haft rätt ålder inne. Helt otroligt egentligen att jag inte har varit på å-festen de senaste 4 åren. Vad har jag gjort istället? Aja, hoppas att det blir skoj. Ett bra avslut på min tid i Eskilstuna denna sommar blir det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback