Lycka

Livet leker fortfarande.
Jag älskar det.

Måndag idag. Ny vecka. Sista lediga veckan innan skolan börjar. Ser faktiskt fram emot att få gå tillbaka till skolan. Hoppas att det blir lika roligt och intressant att skriva uppsats som jag tror att det är. Skönt att slippa tentor ska det i alla fall bli. Så, vad bjuder denna dag på då? Körde igång med viktväktarna tidigare idag igen, har haft ett uppehåll under sommaren eftersom viktväktarna var stängt i Eskilstuna. Gick i alla fall bra idag, jag klarade målet jag satte innan sommaren..nu är det bara att kämpa vidare, så är jag nog i mål snart. Ska strax cykla iväg till gymmet, och efter det är det tvätt som gäller. En ganska vanlig dag, skönt att vardagen sakta men säkert återvänder.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback