Måndag

Jahapp.
Vad hittas på idag då?
Tänkte först att jag skulle ta en tur till viktis idag. Men, nej, jag kör på ordentligt med pointsen denna vecka, och så går jag nästa vecka istället. Känns lite bättre att göra så, då har jag lite mer kontroll. Dessutom tog jag en alldeles för lång sovmorgon idag, så ja, det försvann en hel del pluggtimmar nu på förmiddagen. 

Aja, senare i eftermiddag händer lite roligare saker i alla fall. 
Då jag ska få träffa Charlie. Skojigt värre. Det blir långpromenad med Jessica och Sofia. Jag ska se till att få hålla i kopplet. Vet inte om det är för att jag själv aldig haft hund, antagligen är det därför, men jag tycker att det är otroligt mysigt att hålla i kopplet när man är ute på promenad. I alla fall så länge hunden går framåt och gör som man säger.. 

Kommentarer
Postat av: sofia

jag ska hålla kopplet!!! Grrr...

2009-08-17 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback