Måndag

Ja. Så var det ny vecka.
Idag börjar skolan. En dag tidigare än jag hade planerat.
Statistiken börjar tydligen idag. Ska bli intressant att se hur detta med statistik kommer vara. Jag hoppas verkligen att det ska ge tillräckligt mycket att gå på föreläsningarna så att jag klarar tentan och blir av med denna kurs..i år har de tydligen nya böcker. Svenska böcker som gäller nu. Få se om jag kan ha kvar min gamla, eller om jag måste ha de nya. Blir lite dyrt att köpa nya statistikböcker, men..hellre svenska än engelska.

Jahapp. Mer då.
Eftersom skolan börjar återgår verkligen allt till den vanliga vardagen igen. 
Skola på dagarna, antingen föreläsning eller vanligt plugg. Ganska skönt faktiskt. Något att göra.
Det blir lättare att lägga upp träningen också. Risken att jag tränar för mycket blir mindre. Idag är det löpning som gäller. Ska se till att få till ett ordentligt långpass, helst över milen. 

Aja.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback