Onsdag

Det går framåt.
Redan onsdag.
Idag händer det en hel del. Först tvättid (som tydligen börjar snart...), sen shoppingrunda med Jessica och ikväll blir det vinkväll hos Malin. Trevligt värre. Under shoppingrundan kommer vi stanna till vid bland annat IKEA. Jag är så sugen på att köpa golv där..vill ha nytt golv i hall och kök. Men ja, vi får se. För det första saknar jag en hel massa saker hemma för att kunna lägga golvet ordentligt. Och för det andra vet jag inte om jag kan lägga golv, jag vill ju att det ska bli bra och jag har inte riktigt råd att köpa nytt om och om igen. Vi får se helt enkelt. Fastnar jag för något golv kanske jag slår till. Helst skulle jag även vilja köpa kakel till köket också. Måste göra något åt mitt kök, för tillfället ser det hemskt ut. Jag vet precis hur jag vill ha det i köket. Men måste allt kosta så mycket bara?

Nehepp. Nu ska jag köra lite styrka här hemma. Hinner inte iväg till gymmet idag..som tur är kan jag göra större delen av mina övningar på min gymboll och min balansplatta. Najs.

Kommentarer
Postat av: sofia

drick lite eller mycket vin för mig med!!!

2009-08-26 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback