Räddare i nöden

Självklart ställer Camilla upp när det krisar.
Därför hittar man mig, med start tidigare idag, i kassan till Sala-mässan. Men, vem tackar nej till lättförtjänta pengar....och sen får jag ju bråka lite med Fia också. Skojigt är det i alla fall. Idag blir det en lugn kväll hemma med Fias familj. Film och mys. Imorgon är det dock annat som gäller. Då blir det party på "hottan"...om vi nu kommer in den här gången. Vi ska ju dricka vin även denna gång, men jag håller tummarna för att Fia håller sig på fötterna denna gång. Jag sköter mig ju alltid...eller?

Aja. Dags för fika. Jag kommer inte behöva Doris på söndag när jag ska hem, jag behöver bara lägga mig ner och rulla hela vägen till Uppsala. 



     



Btw, jag har klippt mig..det kanske syns.  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fina så, Älskar er :) håller på att avlida på jobbet, suck suck suck!!!!!!

2009-08-28 @ 21:10:47
Postat av: Malin

Åh va snyggt det blev :)

2009-08-29 @ 14:37:26
Postat av: Sofia

Fin du var i håret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback