Resultat

Äntligen börjar resultaten komma när det gäller löpningen.
Tiderna blir bara bättre och bättre nu, och jag har en helt annan känsla i kroppen nu än vad jag hade förrut när jag sprang. Bara det att känna att man vågar ta i lite extra och springa lite fortare utan att riskera att man inte ska orka hela vägen. Det känns bra. Och det gör mycket för motivationen. Nu gäller det bara att fortsätta i samma stil, allt kan ju fortfarande bli bättre. Nu närmar sig dessutom Lidingö med stormsteg. Det ska bli så otroligt skoj, visst det kommer vara jobbigt, men den känslan jag kommer känna när jag väl har gjort det kommer uppväga allt det jobbiga.  

Nehepp. Dags för en dusch, och sen ska det städas.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi är bäst!! Team elit :) love you

2009-08-23 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback