Tisdag

Tisdag idag.
Veckan går framåt.
Helkonstiga drömmar inatt. Eller kanske inte konstiga, utan snarare väldigt verklighetsbaserade. Drömmarna känns så verkliga att jag inte riktigt vet vad som är verklighet och inte när jag vaknar. Detta gör att jag oftast vaknar med en känsla av besvikels, drömmarnas värld är ju allt som oftast lite bättre än verkligheten. Men men. Verkligheten är inte så dåliga när man väl tänker efter, så besvikelsen lägger sig ganska snabbt igen. Det som är riktigt underligt/konstigt/intressant är att jag på senaste tiden har drömt väldigt mycket om att jag springer olika tävlingslopp. Kan det vara så att min kropp säger att den är redo inför höstens tävlingar, och att jag verkligen är laddad inför dem? Det här med drömmar är intressant. 

Jahapp. Vad bjuder dagen på då? 
Inte så mycket. Ska fortsätta plugga lite smått. Och senare ikväll ska jag på gyminstruktion på Ultuna. Fun.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback