Underbart

Vi blev visst kvar i Norrköping lite längre än planerat. Men jag klagar inte. Helst skulle jag fortfarande vilja vara kvar där.
Men men. Gårdagen spenderades i alla fall mestadels på Kolmården, med allt från delfinshow till safaritur. Det var precis som hemma, men annorlunda..Efter Kolmården blev det middag hemma hos en vän. Vid middagen började fjärilarna komma. Det var svårt att få i sig någon mat alls. Tillslut var i alla fall klockan tillräckligt mycket. Lyckan går inte att beskriva.

Resten av kvällen blev inte som planerat. Utan det blev party. Jag drack dock bara vatten, men med all den energi jag hade kunde man nog ta mig som full. Skoj var det i alla fall. Och sent blev det. En lyckad kväll och natt. Som alltid är morgondagen alltid här för tidigt. Längtar till nästa gång.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback