Varför man aldrig ska lämna bort sina bilnycklar..

Jag gjorde det stora misstaget att låta Richard ta mina bilnycklar igår kväll. Huge mistake!
När vi skulle gå till utestället igår tänkte kolla till min bil som jag hade parkerat så fint utefter vägen.
När jag tittar står inte min bil fint parkerad där jag lämnade den.
Panik.
Min bil var borta.
Efter några sekunder, som känns som evighetsminuter, börjar jag titta mig omkring och ser en leendes Richard, och Sandra och Jenny som inte kan hålla sig för skratt. Tydligen passade de tidigare under kvällen på att flytta min bil. Utan att säga till mig. 
Ja, vilka vänner man har.  
Tur för dem att jag är så snäll som jag är. Och att jag tycker så pass mycket om dem...men, efter detta tänker jag ha stenkoll på mina bilnycklar. Stackars Doris.

hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback