Fuskisdag

Idag har jag fuskat med allt som har med träning och mat att göra.
Jag har försökt äta så många havrebollar som möjligt...känner mig så pass bra att jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig borta från dem i veckan om de inte är slut. Som tur är har jag några timmar till på mig att äta, men, det är ju dock runt 20 st kvar...jobbigt läge. Dessutom var ju jag och mamma tvugna att äta upp det sista av ananaspajen och godiset från igår. Och inget har jag gjort för att kompensera allt detta onyttiga. Ingen träning idag inte. Fy på mig, men, lika bra att ta en sån här dag lite då och då. Då får man allt ur systemet kan man säga.

Aja, helgen har varit trevlig. Alltid uppskattat när mamma hälsar på. Ser fram emot nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback