Helt okej ändå

Passet var helt okej ändå.
Inte så tungt som favoritpasset. Men, det kanske var bra så här 5 dagar innan vasaloppet.
Börjar längta mer och mer efter våren och sommar. Jag vet, konstigt att höra från mig...Men, det ska bli skönt att kunna börja springa igen. Det är så många roliga tävlingar jag har tänkt anmäla mig till, och ja, jag vill verkligen börja förbättra mina tider. Och framförallt orka spring ytterliggare lite längre. Till slutet av sommaren ska jag ju ändå orka med en och en halv mil. Jobbigt. Till våren och sommaren kommer det bli så mycket lättare att ta sig till Friskis också, slippa riskera livet varje gång man ska träna...det är inte lätt att cykla för tillfället.

Men, jag kräver ändå att snön håller sig till påsk.
Ingen riktig påsk om det inte är massor av snö, i alla fall i Sälen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback