Idag

Blev en bra dag idag. Om man hoppar det faktum att jag inte pluggade något.
Jag och Fia tog en tur på stan. Även denna gång var det jag som skulle shoppa, men det var Fia som åkte hem med alla påsar. Jag hittar aldrig något! Aja, efter shoppingen satte vi oss en stund på Storken. Najs.

Spin puls passet idag var riktigt skoj. Vilken skillnad mot ett vanligt pass. Märktes att det var pulsen man skulle koncentrera sig på. Det var riktigt bra. Tiden sprang iväg. Känns bra att köra pulspass så här innan vasan, desto bättre puls desto mer orkar man. Hjärtat blir bättre tränat och pumpar bättre, musklerna får därmed mer syre och man kan ta i lite extra. Dessa två sista veckor innan vasan ska jag koncentrera mig på kondition och uthålliga muskler. Inget gym förns efter vasan, musklerna behöver inte bli större för tillfället, bättre att de får vila från den påfrestningen.

Aja, skönhetssömnen väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback