Inte som planerat men bra ändå..

Det blev inte den braiga ledaren idag. Hon kunde tydligen inte och hade fixat en vikarie, en vikarie som aldrig dök upp. Som tur var skulle en vanlig skivstångsledare gå på passet, så hon ställde upp och körde sitt pass istället. Tråkigt att konditionsdelen uteblev, men det var bra ändå. Var så trött i musklerna när jag cyklade hem att jag knappt kom någonstans...hoppas verkligen att jag slipper träningsvärk dock, vill inte vara stel i benen på lördag. 

Får se om det blir en snabbis på gymmet imorgon. Måste ju städa på order av mor..och känner jag mig själv rätt så lär det ta hela dagen. Det visar sig helt enkelt.

Nej, nu ska jag njuta av en deciliter yoghurt innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback