Jag klarade det!

Jag klarade HalvVasan.
Fy sjutton vad duktig jag är.
Tungt var det, men roligt. Kommer definitivt göra om det.
Tiden var väl inte den bästa, 4 timmar och 58 min, men jag om ju i mål...och det är allt som räknas.

Nu har jag dock ont lite överallt, och är helt slut. Ska bli intressant att se om jag kommer upp ur sängen imorgon. Men, det är det värt, det var en upplevelse att få vara med i en sån folkfest som Vasaloppet faktiskt är, trots att det idag bara gällde hlava sträckan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra jobbat :)

Postat av: Sara

Grymt bruden!

2009-02-24 @ 22:11:49
URL: http://landin.blogg.se/
Postat av: jessica

DU var super duktig ju!! Din tid är jätte bra!!

2009-02-25 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback