Jag vet, det är samma sak igen..

Mycket tjat blir det om vasan för tillfället. Men, det har mycket att göra med att det är det som upptar mina tankar just nu. Jag är otroligt taggad. All det tjat om mental träning med Akademin och fotbollen har verkligen satt sina spår. Jag ser mig själv leendes gå i mål i Mora. Jag har bilden skarp i huvudet. Jag vet att jag kommer klara det, och jag vet att det kommer bli en upplevelse och en prestation som jag kommer vara stolt över. För varje dag blir jag mer och mer taggad. Jag känner att jag är nervös, jag blir nervös av att bara titta på skidåkning på TV. Men, det är rätt sorts nervositet, man ska vara nervös inför tävlingar osv. I och med att jag är nervös blir jag mer koncentrerad och fokuserad på vad jag ska göra. Jag har nog aldrig varit så här taggad tidigare. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer bli SKIT kul rent ut sagt!!!

2009-02-15 @ 19:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback