Keep on coming

Det snöar ute.
Najs.
Hoppas att det fortsätter. Jag vill ha massor av snö! Får då kanske det finns en chans att jag kan ta en tur med skidorna. Skulle vara trevligt att få lite extra träning, problemet är bara vart? Har ingen aning om var det finns spår i denna stad. Men men, i värsta fall får jag väl göra egna. Det som egentligen skulle behövas är en bra nedförsbacke. Jag har verkligen problem med nedförsbackar. Jag har absolut ingen kontroll på skidorna, hur sjutton gör man? Så länge det är spårat i nedförsbacken är det okej, så jag hoppas innerligt att backarna under vasan är bra preparerade. Annars blir det till att ta av sig skidorna och springa ner. Fast, det kanske man inte får...men, bättre att bryta en regel än bryta nacken på mig själv och flera andra..

Kommentarer
Postat av: Jerkan

bjk, har jätte fina spår :D ska åka runt 3-4 mil på söndag täntke jag, för att känna på ! :)

2009-02-06 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback