Mörbultad

Jag känner mig helt mörbultad.
Fy sjutton vad jobbigt passet var idag. Svettades som en gris. Men, ja, mycket av det berodde nog på att jag fortfarande har en förkylning och ett virus i kroppen. Inte bra att träna då, men det är så svårt att koppla bort hjärnan och känna efter hur kroppen egentligen mår. Hjärnan vill inget annat än träna hela tiden, jag skulle kunnat vara kvar på Friskis hela dagen idag och bara träna och träna.

Funderar över vad jag ska hitta på ikväll. Något skoj måste jag ju göra. Kanske hyra en film? Laga god mat? Men vad för god mat kan man göra när man hela tiden har dessa points att tänka på. Har idétorka när det gäller mat. Och jag vill inte fuska idag, har varit alldeles för många fuskdagar nu. Och imorgon ska jag äta tacos, och det är inte det billigaste i pointsväg. Frustrerande. Just nu är jag inte sugen på något alls. Blä. Hmm..dock har ja ju ont i halsen, och då är det ju gott med glass. Kanske att jag slår till på det. Yoghurtglass är ju inte allt för onyttigt. Då skulle jag ju kunna äta soppa till middag..inte det roligaste en fredagskväll, men få points. Och om det går åt mindre points till middagen, så har jag fler points kvar till glass. Får nog bli så. Då har jag i alla fall något att se fram emot till ikväll.

Nej, nu ska jag ta en liten promenad till affären. Måste shoppa allt till imorgon, samt lämna tillbaka gårdagens film.



All by myself tonight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback