Nervöst

Idag kom ytterliggare ett nummer av Vasalöparen.
Har redan läst varenda sida i den. Och ja, jag är nervös! Men nervös på ett bra sätt. Jag ser verkligen fram emot detta. Jag vill att det ska vara dags nu. Jag vill sätta på mig skidorna och ge mig ut i spåret, göra mitt bästa och få en bra upplevelse. Självklart är de vanliga tankarna och spökar, tänk om jag kommer sist? tänk om jag inte orkar? tänk om allt bara går fel? Men det är bara att ta. Kommer jag sist så gör jag, det är första gången jag åker. Jag har absolut ingen aning om vad vasan innebär, hur krävande det kommer vara osv. Så länge jag gör mitt bästa och jag vet att jag har gjort mitt bästa kommer jag att vara nöjd.

Så, nu är det bara 12 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback