Sjuk

Idag är halsen inte glad på mig.
Inte huvudet heller. Hostan verkar ha gett med sig, och tur är det..skulle göra alldeles för ont att hosta hela tiden. Och som om detta inte är nog så har jag träningsvärk lite överallt. Men men, det är bara att kämpa emot. Jag måste städe en massa idag, helst tvätta också. Och självklart plugga. Tur i alla fall att man ar något att se fram emot ikväll...tacoskväll med Fia och Jessica.

Jag hade tänkt ta en promenad idag, men jag tror inte ens att kroppen klarar av det lilla..blä.

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn ett tandsmycke!]

Krya på dig!

Postat av: Jerkan

Hoppas det blir bättre, själv är jag super trött.... hör av mig senare om jag orkar komma ... puss

2009-02-14 @ 12:07:50
Postat av: anette

Kram från mamma som har ryggskott. Usch vad synd det är om oss båda. Det blir ingen bio för pappa o mig. Men kanske jag också får en tackoskväll.

Krya på dig och hälsa Fia och Jessica

2009-02-14 @ 14:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback