Svårt att hitta tillbaka

Det är svårt att hitta tillbaka till vardagen.
Svårt att komma igång med alla måsten, speciellt plugget.
Vet inte hur jag ska börja med uppgiften jag ska skicka in senast söndag. Det är så mycket att göra, samtidigt som det inte är det..irriterande. Träningen är lättare att komma igång med. Hoppas jag i alla fall. Alla platser på spinningen som man kan boka var tagna, så jag hoppas på att jag får en av de två som man kan ta på plats. Annars vet jag inte vad det blir för träning idag. Springa är det för blött och halt för. Läntar till våren och sommaren...så mycket lättare då.

Aja, måste väl ta tag i allt ändå.

Kommentarer
Postat av: jessica

http://www.axakortbetalning.se/

titta vilket bra erbjudane.. får en cykel tshirt på köpet :D vätternrunt anmälan- 600+ en tshirt :D Ska vi köra på de kanske ?? vågar inte anmäla mig utan dig. kan inte du komma till mig direkt efter mitt jobb imorgon ? Puss

2009-02-26 @ 17:48:24
URL: http://jerkan88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback