Träna eller inte..

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska träna eller inte.
Har jag så pass ont i halsen att jag bör stå över, eller går det ändå?
Finns ett spinningpass kombinerat med skivstång idag. Skulle vara skoj. Dock var jag ju på skivstång igår, och då är det inte så bra för musklerna att bli "retade" idag igen. Musklerna behöver minst 48 timmar att bygga upp sig igen efter att man har förstört dem i och med träning. Men, det skulle ju vara så roligt att gå. Idag är det till och med "snygg-Erik" som håller passet. Som tur är har jag fram till klockan 6 att bestämma mig.

Nu för tiden verkar jag inte kunna ta några beslut alls. Jag bara velar fram och tillbaka hela tiden. Usch.

Kommentarer
Postat av: jerkan

det är när man velar man ska vila, för annars kommer du bli värre !! Vettigt att du hoppar över <3

2009-02-11 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback