Vettigt beslut?

Jag skippar träningen idag.
Det bästa är nog att vila halsen, och verkligen se till att vara helt frisk till vasan. Och genom att inte träna idag kan jag ta igen det plugg jag har försummat de senaste dagarna. Kanske blir att jag tar en promenad lite senare, men då har jag i alla fall ingen tid att passa. Jag ska ju i alla fall träna imorgon, är Jessica tillräckligt frisk blir det Ki-box. Skojigt värre. Och på fredag blir det skidor i Björklinge. Skönt att då lite extra träning, ska se till att träna just nedförsbackar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett mycket bra beslut, äntilgen gick det fram som mamma tjatat om. Vila, drick varmt och tidigt i säng, så blir du piggelin.

Kram från Mamma

2009-02-11 @ 19:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback