Dagen efter

Dagen efter idag. Mår ändå bra, med tanken på att det blev några glas vin. Roligt var det igår i alla fall. Galen förfest. På platina var det riktigt mycket folk, men jag lyckades ändå urskilja en speciell person...jag hade lite att säga denna människa, och det gjorde jag också. Skönt att ha det ur världen. Men alla bör nog veta, mig bråkar man inte med. Jag glömmer sällan. Aja, dans blev det självklart på Platina. Men jag saknar ett "schlager"-golv. Jag och Fia orkade inte vara kvar så länge utan gick vid ett...lagom sent ändå.

Nej, nu ska jag snart åka hem tror jag. Kanske plugga lite dagen till ära.

Kommentarer
Postat av: Jessica

det du gjorde var super, han ska ijnte komma undan

2009-01-11 @ 13:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback