Faktiskt

De elaka kommentarerna rör mig inte alls.
Jag vet bara att jag är starkare än dessa människor. Jag klarar mer än dem, och har uppnåt mer än vad dem har gjort. Visst, jag har fått ett "förlåt", men ja, jag vet inte, detta visar ju bara dessa människors inre tankar. Men jag vet, enda anledningen till att man klankar ner på någon är för att man själv inte är nöjd med sig själv. Men varför klaga på sig själv när man kan klaga på andra? Jag gör inte sånt, jag är starkare än så, jag tar itu med mig själv istället. Ja, visst, det finns några defekter på mig som kan bli bättre, men då har jag ju något att jobba med istället. Fy sjutton vad tråkigt det skulle vara om man var perfekt! Vad ska man då förbättra?

Så ja, ös ur er dessa svaga uttalanden. Det rör mig inte i ryggen. Istället blir jag snarare pushad av det, för jag vet vad jag kan, vad jag har gjort och vad jag gör. Och det tror jag är mer än vad dessa människor vet.

Jag vet var jag har mig själv, och för det mesta är jag stolt över mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det ska du vara, för du är världens bästa Camilla! Pusssnygging!

Postat av: Malin

Håller med Sara! :)

2009-01-08 @ 14:50:59
URL: http://mullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback