Idag

Klockan är nu snart två, och jag har inte bytt om från nattis ännu.
Men, varför ska jag göra det då jag ändå inte gör annat än ligger i Mattias säng och pluggar. Inge bekvämt och ligga och plugga i finkläder, och jag har inga sköna mjukisar här. Det är detta jag tycker om med att vara student. Jag kan vara hemma en hel dag, strunta helt i hur jag ser ut etc. Jag behöver inte åka till skolan om jag inte vill. Visst ibland underlättar det att sitta i skolan och plugga, men de senaste dagarna har det gått riktigt bra att sitta hemma. Jag har lite disciplin på mig själv i alla fall. Jag har fått in ett system som fungerar, jag pluggar i 45 min och har sen en paus på 15 min, och så ser dagarna ut från klockan 9 (okej, idag från klockan 11..) fram till ungefär klockan 5. Jag tycker att jag är duktig. Nu ska jag bara se till att fortsätta vara så här duktig fram till nästa fredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback