Lite struktur

Nu börjar jag få ordning på min tillvaro.
Har fått lite klarhet över hur jag ska lägga upp denna termin, och ja, det kommer nog bli en hel del plugg. Men det skulle vara så skönt att få klara det, få bort alla de kvarvarande tentorna. Det ska nog gå, om jag bara ser till att göra allt. Det ska bara gå!

Dock måste jag se till att ta tillvara på varje dag, och inte gå händelserna i förväg. Det som gäller just nu är tentan på fredag. Det känns fortfarande okej, men som alltid beror det så mycket på vilka frågor som kommer..om man har valt rätt sak att plugga och har valt bort rätt. Det visar sig. Dock känns det annorlunda inför denna tenta, jag känner mig mer säker. Kanske för att det gick bra på föregående tenta, det kanske är så att detta är mitt ämne, vilket då gör att det fastnar bättre och blir lättare att lära. Hoppas på det.

Nej, nu är det en kortispromenad till affären som gäller. Och sen mer plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback