Myskväll

Efter lite mer än en timme på gymmet så gick jag och honey till affären och köpte god mat till oss. Med tanke på att varken jag eller honey kan laga mat så blev det riktigt bra. Räkor och kräftstjärtar i saffransås till pasta. Mumsigt värre. Och dessutom viktväktarmat. Najs najs.

Nu ligger vi båda utsträckta i soffan och tittar på Drömkåken. En av mina favoritfilmer tror jag..definitivt en film jag kan se om och om igen. Jag tror nog att jag tycker bäst om svenska filmer. Antagligen för att jag är uppväxt med att titta mycket på svenska filmer..jag vet inte riktigt vad det är jag tycker är så bra med dem, men det är ofast svenska filmer jag vill se och ser flera gånger om. 

Aja, snart börjar nyheterna. Måste ju hänga med lite i vad som händer i världen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback