Svårt att få det intressant

Förtillället känns denna blogg ytterst ointressant. i och för sig inte mycket att göra åt, då det inte händer något intressant just nu. Jag har siktet instället på tentan, och kan inte tänka på annat. Jag har inte ens kunnat börja längta till Thailandresan på söndag. Man blir verkligen taggad inför en tenta, man har inget annat i tankarna. Kanske därför den lättnadskänslan man känner när man lämnat in tentan är så stor, och all must verkligen rinner ur en. Man är verkligen helt utpumpad efter en tentaskrivning.

Så, jag ser fram emot fredagen och tentan. För efter den kommer jag äntligen kunna tänka på annat, som då Thailand. Nepp, nu blir det bara flumigt, så det är nog bäst att sova. Jag hann klart med GATS, men TRIPs får nog vänta till imorgon..nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback