Tiden går

Eftersom jag de senaste dagarna har varit lite hyper över detta med skolan och allt, har jag ju räknat hur många poäng som är avklarade osv. Och, idag insåg jag att jag när detta år är slut har en kandidatexamen i ekonomi. När man bara pluggar och låtar allt gå glömmar man bort att det faktiskt finns delmål på vägen mot den stora examen. Hm, låter så allvarligt med en kandidatexamen. Är jag så vuxen? Aja, mycket hänger ju på att jag klarar de kurser jag har "struntat" i. Men, jag har ju bestämt mig för att göra det. Så, ja, snart har jag en kandidatexamen. Lite häftigt faktiskt. Lite skrämmande också. I och med att jag klarar en kandidatexamen så har jag bara två år kvar i skolan. Sen försvinner den tryggheten skolan ger. Usch, då måste man verkligen bli vuxen. Aja, det är dock ett senare bekymmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback