Träning

Jag ser verkligen fram emot kvällens träning.
Det ska bli roligt att visa Mattias mitt program, och faktiskt vissa honom ett effektivt sätt att träna på. Mitt träningsprogram, så en instruktör satt ihop, tränar hela kroppen och fokuserar mycket på kroppen stora muskler. Det enda som är lite jobbigt är att Mattias lär nå resultat mycket fortare än vad jag gör. Killar har lättare att bygga muskler, och dessutom få synliga muskler..så länge de ser till att träna regelbundet vill säga.

Hm. Skulle vara roligt att ta med kameran till gymmet någon dag. Visa vad det är för övningar jag gör, och vilka muskler som tränas. Men ja, idag blir det inte. Alldeles för pinsamt att ta en massa bilder när gymmet är fullproppat av folk. Nej, bättre att ta med kameran någon dag då jag tränar mitt på dagen eller liknande, och det är inte så många fler än jag där.

Måste snart bestämma mig för om jag ska anmäla mig till uttagningen av nya gyminstruktörer. Det skulle ge så mycket att få prova på det, man får en bra utbildning när det gäller kroppen etc. Det enda kruxet är att utbildningen kommer kosta mig runt 3 000 kr, pengar som jag inte riktigt vet om jag har. Aja, jag har några dagar till på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback