Åt rätt håll..

För tillfället går det mesta åt rätt håll. Det som känns extra possitivt är att det även gäller vågen. Eller ja, jag tror det i alla fall..var ett tag sen jag stod på den i och med att viktväktarna har sommarstängt. Men, tre dagar i rad har jag nu märkt att det är märkbar skillnad på hur mina byxor sitter. Alla sitter löst, och vissa börjar bli för stora. Jag älskar den känslan, och den gör så mycket för humöret och motivationen. När man märker att något händer så är det lättare att stå emot alla hot, det är lättare att tacka nej till den där glassen mamma hela tiden erbjuder..Jag hoppas verkligen att det fortsätter så här, att jag ser till att bibehålla min disciplin hela tiden. Det är väl tur att man är så envis som man är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback