Chans

Du gav mig en chans att säga sånt som jag aldrig sagt förrut..
Kent är för bra ibland.




Väskan är nu packad inför imorgon. Baddräkten jag ska låna av mamma satt perfekt, om den satt så vidare vackert är en annan fråga. Men, badmössan man måste ha på sig tar nog bort uppmärksamheten från baddräkten. Bildbevis kommer, det lovar jag. Det har varit mycket prat på jobbet angående Vansbro. Några andra ska simma på lördag, så vi har haft superkoll på vattentemperaturen etc. Inte för att jag lägger så mycket vikt vid hur varmt eller kallt det är. Onödigt att fokusera på en sån sak, bättre att ta det för vad det är, stå ut och ja, tilllslut är man ju i mål. Man ska fokusera på möjligheterna inte hindrena. Bara genom att tänka positivt och se sig själv korsa mållinjen innebär att man har klarat halva loppet. Dessutom, vad gör lite kyla när man är en tuffing..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback