Fortfarande..

..denna som gäller.


Dock ska jag här i dagarna se hur det går att springa. Foten gör inte inte ont under själva löpningen eftersom musklerna och allt blir varma, utan smärtan och stelheten kommer så fort jag blir kall igen. Och, det kan jag ju faktiskt stå ut med. Att springa med en stukad är faktiskt okej, så länge man är försiktig och stannar om det gör mer ont. Men men..På sätt och vis är det bra att vi har släkt på besök..innebär att jag får en hel del vila eftersom det känns dumt att bege sig ut i skogen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ta det försiktigt bara... tänk att det var en stukning som orsakade min skada!! Men å andra sidan vet jag att du är försiktig <3

2009-07-28 @ 11:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback