Fredag

Sista arbetsdagen för denna vecka.
Lite tråkigt faktiskt. Så många som går på semester efter idag. Eller ja, de jag pratar mest med och har jobbat mest med. Kommer nog kännas lite tråkigt nästa vecka. Fast, jag kommer väl ha så mycket att göra att dagarna kommer flyga förbi ändå. Fy sjutton vilken press jag kommer ha på mig, jag SKA se till att hinna klart med alla fakturor jag får. Jag ska allt visa vad Camilla går för.

Aja, fredag var det. Utgång ikväll eller imorgon. Inte helt klart där ännu. Roligt ska det bli i alla fall. Är så sugen på att dansa loss och parta lite. Mobilen skall jag dock se till att gömma. Den är allt för farlig att ha nära vid tillfällen då alkohol är inblandat.

Nej. nu ska jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback