Funderingar

Ibland går tiden alldeles för fort, och sen finns det tillfällen när känns som om allt bara står stilla.
Jag har snart varit här i Eskilstuna i fem veckor. Dessa veckor har gått väldans fort, men samtidigt känns det som om det var en evighet sen jag var i Uppsala. Saknar Uppsala och mit liv där. Det känns verkligen att Uppsala är hemma. Att komma hem och hälsa på familjen är jätteroligt, men det är svårt att få samma vardag här som jag har i Uppsala. När jag är i Eskilstuna vill jag att något ska hända, att det är något speciellt som skall göras..för det är ju så det har varit de senaste två åren, jag har kommit hem för speciella tillfällen. Ja, svårt att förklara, men det är en annorlunda vardag här i Eskilstuna än vad det är i Uppsala.

Jahapp, nu är det snart helg också.
Dock blir inte helgen så som jag hade velat. Men, man kan inte alltid få som man vill. Irriterande, men sant. Aja, kanske att nästa helg bjuder på något skoj. Eller ja, skoj ska väl denna helg bli också..lite fest imorgon kanske. Det jag definitvt ska se till att göra är att plugga. Gäller att utnyttja de tillfällen man får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback