Imorgon

Imorgon kör jag.
Då är det dags att börja med tentaplugget. Tycker att det bör räcka gott och väl att börja en månad innan tentan. Den här gången gäller det verkligen. Jag vet inte om jag orkar göra om den så många gånger mer sen. Det är drygt att plugga om och om igen till en och samma tenta. Jag tycker ju att jag kan allt, men det vill sig bara inte när det väl gäller. Dock har jag lite extra motivation nu efter att det gick så bra på förra tentan. Dessutom, ser jag till att fixa dessa omtentor nu under sommaren och hösten så kan jag plocka ut min kandidatexamen i januari, hur härligt vore inte det? 

Nu väntar kudden. En ny dag väntar imorgon. Har en lunch på Spicy Hot med Sandra att se fram emot. Najs.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback