Inte det lättaste..

Har nu gått igenom hela det bildarkiv jag har här på bloggen, och ja, att hitta en bild där jag är normal är inte lätt. Jag har mina partyminner, och att lägga ifrån sig dem är inte det första man gör. I och för sig kanske det någon gång skulle vara skoj att ha en bild där man ser någolrunda anständig ut, och inte alltid gör sig till. Tål att tänkas på nästa gång kameran åker fram.

Aja, idag är det torsdag.
Dagen började bra. Jag är lugn för tillfället, allt känns bra och ja, jag har inget att klaga på.
När jag cyklade till jobbet idag hörde jag en låt som fick mig att rysa just för att den prickade in precis hur det är just nu. Varenda ord skulle kunnat komma från mig. Butterflies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback