Målinriktad

Målinriktad. Det kan man verkligen säga att jag är. Vill jag ha något ser jag till att få det. Ingenting är omöjligt.
Så, jag har nu dragit igång ett nytt projekt, eller ska man kalla det experiment? Jag ska i ca sex månader framöver ägna mycket kraft åt att bygga upp min bålmuskulatur. Att få ett synligt sexpack kan jag glömma, då måste allt fett på magen bort och ja, det blir lite för svårt att fixa..speciellt med tanke på min förkärlek för pasta. Men, jag hoppas att det ska synas lite i alla fall, och inte minst innebär en starka bålmuskulatur och rygg (de sk core musklerna) att löpningen kommer förbättras. Det ska bli spännande helt enkelt att se om jag har den disciplinen som krävs för detta och om det kommer synas något resultat. Får se, kanske att det blir uppdateringaren gång i månaden om framstegen. Detta ska bli skoj. Ett mycket tydligt mål är det definitvt och ja, jag har något att verkligen kämpa för.

Wish me luck. Och vill ni hänga med på mitt projekt aka. experiment är det bara att säga till. Det är bara roligare när man är fler.

Kommentarer
Postat av: Sara

Dra med mig på lite träningspass! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback