Onsdag

Så har snart halva veckan gått. Ytterligare en dag närmare fredag. Spännande.
Fortfarande inte nervös. Men jag vet att det kommer att komma. Även detta lopp ser jag fram emot. Roligt att prova en helt ny sport, och att jag göra något som man aldrig annars antagligen skulle göra. Lite tråkigt bara att vi har gjort mer än hälften av klassiskern efter detta. Det har varit ett roligt år med roliga saker att se fram emot, och nu är det snart slut..skulle vara intressant att se om man klarar en hel klassiker också, men det får vänta något år. Nästa år tror jag att jag ska satsa på att klara ett triathlon istället.  

Ska snart cykla iväg till jobbet. Skojigt.
Få se vad dagen bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback