Onsdag

Snart tid för att cykla iväg till jobbet. Konstigt nog ser jag fram emot att jobba. Än så länge tycker jag att det är roligt..eller än så länge, jag har bara jobbat två dagar hittills..men men, jag trivs ju i alla fall. Hoppas att jag säger detsamma om ett par veckor.

Igår efter jobbet blev det bara hem, slänga på sig nya kläder, dricka en fördrink och sen cykla ner till stan igen. Var och åt middag på Harrys. Mycket god mat och goda drinkar. Härligt med sommar och uteserveringar. Lite tråkigt bara att alla fåglar valde att parkera sig rakt ovanför oss.

Nehepp, dags att cykla..



Jag idag..

Kommentarer
Postat av: Jennie

jo dom var ovanför oss oxså. men fick ersättnig, i form av shotar ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback