Pics

Se och njut!

     

     

     

        

  


Ännu en gång är det bara att konstatera att jag är en hemsk linslus. Men, kamerna är ju till för att användas. Tänk vad tråkigt det skulle var utan alla dessa bilder, eller okej, det kanske inte skulle behöva vara så pass många på just mig..eller jo, det ska det vara.

Kvällen var i alla fall helt otroligt roligt. Och jag ångrar inte för en sekund att jag följde med Sandra. Kan garantera att det kommer bli fler resor till Norrköping i framtiden...

Kommentarer
Postat av: jerkan

fyfaraoo. camilla jag säger bara det ;D du vet vad jag skriker innombords ;D

2009-07-07 @ 16:59:40
Postat av: sandra

hahaha! vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta.....åt bilderna alltså ;)

2009-07-08 @ 13:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback