Planer

Tänk vad mycket en bil kan göra.
Jag har massor av saker som jag vill göra, och ja, det är bara att börja planera nu. Det kommer bli många vändor fram och tillbaka till Sälen. Det kan jag garantera. Speciellt när snön börjar komma, har ju två lopp under vasaveckan att skida, så all träning jag kan få behövs. Dessutom är jag otroligt sugen på att åka till stugan nu under sommaren och hösten, det är så vackert där just nu, och ja, att vandra i fjällen är riktigt rogivande...sen har jag ju lovat en viss fiskeentusiast att hon ska få spendera ett antal timmar vid någon sjö i Sälen. Första resan till Sälen blir nog av i slutet av augusti..jag längtar redan. Hmm, undra om jag kommer hålla min bensinbudget? 

Ytterligare planer jag har är att jag vill komma iväg till Köpenhamn på en miniweekend. Frågan är bara när jag ska få tid till det. Alla helger försvinner ju bara, alltid något som skall göras..många scheman som skall klaffa. Och jag vill ju helst åka nu när det är sommar. Får hoppas att sommaren håller i sig länge, för då kan man ju ändå utnyttja september också. Problemet är att tre av fyra helger i september redan är uppbokade. Hur sjutton lyckas jag?! Aja, kanske att oktober är en bra månad för att åka till Köpenhamn? Inte konstigt att åren går så fort när det hela tiden är så mycket att göra. På ett sätt är det i och för sig skönt att vara uppbokad hela tiden, det finns alltid något att se fram emot, något att längta efter. Och, jag vet med mig att så fort en helg kommer utan planer får jag panik, det är ju så långtråkigt att bara gå hemma och dra fötterna efter sig...nej. bättre är det att se till att ha saker att göra. 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback