Torsdag

Så är det torsdag idag.
Snart är även denna vecka över. Det går fort nu. Snart är det höst igen och skolan börjar, men det ska faktiskt bli ganska roligt, studentlivet passar mig bra.

Aja, än så länge är det fortfarande torsdag och sommar. Idag ska jag hämta min bil. Lovely. Så det blir nog en liten åktur idag, Lite tråkigt bara att den saknar stereo, men det kan man ju fixa ganska lätt ändå. Det blir vad man gör det till helt enkelt. Vad händer annars idag då? Funderar på att ta ett lite längre distanspass idag och efter det lite styrka. I och för sig körde jag kondition igår, men då blev det så kort eftersom jag satsade på att köra lite fartlek..aja, vi får se helt enkelt.







Jag står inför en stor utmaning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback