Träning

Har jag inte träningsvärk i magen imorgon blir jag besviken. Sex olika övningar bara för magmusklerna bör ge något tycker jag. Blev bara styrka för mig. Min kära mot förbjöd mig att springa idag, i och med att foten har krånglat lite extra. Nu har jag även joinat Jessica med fotledsstöd. Förhoppningsvis ska det hjälpa, och ja, kanske till och med återuppbygga mina fotleder en aning. Det jag dock definitvit bör införskaffa mig är en balansbräda..eller liknande. Ska se till att nyttja Friskis balansbräda så fort jag kommer tillbaka till Uppsala. Börjar verkligen bli trött på dessa ständiga stukningar och vrickningar..jag har annat för mig än vara skadad. Jag har helt enkelt inte tid. Imorgon är det ju bara två månader kvar till Lidingö. Ang. det förresten, vad tomt det kommer kännas när vi har genomfört hela klassikern. Nu har det hela tiden varit något att se fram emot och längta till, hur blir det då när det är klart? Nej, vi får se till att genomföra hela klassikerna riktigt snart...och jag har ju dessutom bestämt mig för att genomför ett triathlon nästa år. Så, jag har lite saker att se fram emot ändå.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback