Vaddå svullen?!

Ja, jag lyckades då trampa snett under min lilla löptur igår.
Som vanligt har jag den turen att jag alltid gör illa mig efter cirka en kilometer och inte närmare slutet. Men, efter att ha gått i någon minut och svurit lite extra sprang jag vidare, och kom kom upp i mina 7,5 km. Foten funkade superbt, i alla fall så länge jag rörde mig..när jag blev kall var den en pina. Isch. Imorse när jag vaknade hade smärtan gett med sig en aning, men svullnaden var kvar. Har haltat runt på jobbet hela dagen, och när jag skulle cykla hem fick jag inte på mig skon längre. Aja, nu gör det inte så farligt ont längre, och om några dagar har nog svullnade lagt sig..det är ju inte precis första gången detta händer mig, jag har vanan inne. I'll be back.



Imorgon är det fredag. Och jag är partysugen!
Vill rocka loss. Vem hänger med tro?

Kommentarer
Postat av: sofia

Ser ingen skillnad!!!:P

2009-07-03 @ 09:51:36
Postat av: Malin

Om jag inte hade jobbat hela helgen skulle jag gärna ha hängt med ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback