Vansbro

Nu är det snart dags att sätta sig i bilen för att åka mot Vansbro.
Det verkar som om jag har turen och får låna Topsis bil. Bröder är allt bra ibland. Skönt att slippa stressen med att hinna med tåg, och nu är jag garanterad att få komma hem hit redan idag. Blir så mycket krångel osv. annars. Nej, Vansbro var det. Starten får min och Jessicas startgrupp går halv fem. Hoppas på att simma på en tid runt en timme. Så mycket mer tycker jag inte att det bör ta, även fast det är motströms en halv kilometer. Ska bli intressant att se hur kroppen reagerar på att simma så pass långt som vi ska, tror inte jag har simmat en och en halv kilometer tidigare, utan jag har legat runt en kilometer. Spännande spännande. Tur i alla fall att jag har Jessica med mig hela vägen, då har vi båda något att göra..tysta lär vi nämligen inte vara, speciellt inte nu när det gått ett tag sen vi träffades. 

Håll tummarna för mig!

 
Inte riktigt dessa förhållanden som gäller idag, eller jo, i mitt huvud är det det..jag är mer än väl förberedd, både psykiskt och fysiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback