At Fia's place

Nu har jag varit hemma hos Fia sen igår kväll.
Det har varit så trevligt så..och jag kommer defintivt rulla hela vägen till Uppsala imorgon med tanke på hur mycket jag har ätit. Igår hade vi en mysig tjejkväll, jag, Fia, Elin och Sylvia. Lite vin och god mat, samt lite rabarberpaj, mumsigt värre. Slocknade som en gris på min madrass sen, och sov gott hela natten...eller ja ända fram till att jag drömde att jag blev biten av en orm och till och med kände hur det stack till i benet. Isch. Dagen idag har gått åt det kulturella hållet. Jag och Fia var och hälsade på i Sala Silvergruva. Så nu har jag sett det också. Vi tog en tur då man fick gå ner 60 m i gruvan..roligt att se. Skönt var det dock sen att komma upp till ljuste och värmen..var verkligen kallt där nere, så kallt att det kom rök ur munnen. Efter gruvan gick vi till ett ställe som heter Måns Ols och åt en helt fantastisk skaldjursbuffé. Jag blev så mätt att jag inte ens hann bli hungrig till middagen..och då kan man verkligen säga att jag var mätt!

Kvällen har sen avnjutits framför TVn med jordgubbar och vaniljvisp. Ibland är det allt bra med lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback